Salut,sunt varcolac!

Credeti ca sunt varcolac?Ziua sunt un om cu aparente normale.Dar noaptea...sa te feresti de mine!!!De ce spun asta?Pentru ca exista si motive:

1.Ador luna
-e ca o zeita care ma vrajeste si imi place sa urlu la ea
-iar daca e innorat,nu e problema,pot fluiera si la fetele stufoase

2.Sunt foarte paros
-am par pe maini,pe picioare,pe piept,pe spate si imi place sa port barba
-dar mai am si ciuda pe acei oameni care-mi spun sa ma rad

3.Mananc numai carne
-friptura in sange nu lipseste niciodata de la cina 

4.Umblu doar in gasca
-mie si prietenilor mei ne place sa vanam...fete frumoase

5.Am fost muscat de caine
-in copilarie un patruped si-a infipt coltii in mine in timp ce fugeam prin parc

6.Nu-mi place apa sfintita
-de Boboteaza se imparte agheazma crestinilor.Ei o consuma zilnic,imediat dupa trezire
-eu nu o suport!!!Bine,probabil si ca are un gust rau...

7.Am doar o spranceana mare
-toti oamenii pe care ii cunosc au doua,iar eu am doar una mare si lunga
-iar daca rade cineva de mine din cauza asta,imi vine sa-l omor!

8.Ma trezesc dimineata in locuri ciudate
-asta probabil din cauza ca sunt varcolac doar noaptea,iar ziua ma transform inapoi
-prietenii spun ca se intampla de la bautura..adica beau pana cad..dar nu-i cred

Aceste simptome prezentate mai sus le are orice varcolac,iar eu ma intreb daca sunt unul dintre ei...?
Ajutati-ma cu un sfat sa stiu ce fac...incep sa bantui strazile,sau caut un spital cu halate bune?
Voi ce ziceti?




Postări populare